Gaahina

Gaahina

środa, 25 lutego 2015

Co dalej?

Pora na notę ode mnie :)
Drodzy czytelnicy,
dziękuję wszystkim, którzy przebrnęli przez wszystkie rozdziały. Dziękuję za Wasz czas i komentarze.
Co do dalszych losów tego bloga - zastanawiam się nad zawieszeniem go na jakiś czas. Mam już napisanych kilka rozdziałów części trzeciej, ale nie jestem z nich zbyt zadowolona - dlatego być może postanowię napisać to opowiadanie od nowa. W takim wypadku pojawi się informacja o zawieszeniu. Jeśli nie, zacznę publikować wkrótce, choć nie z taką częstotliwością jak było to przy poprzednich częściach.
Część 3. pojawi się na pewno tylko nie wiem jeszcze kiedy. Jako, że jest to dopełnienie całości, chcę to zrealizować. Planuję też kilkupartówkę lub one-shot ShikaTema będący uzupełnieniem do Dumy shinobi. Cały pomysł na opowiadanie zaczął sie od pomysłu na romans ShikaTema, ale rozpisałam się w innych wątkach i w końcu potraktowałam tę parkę po macoszemu. Pomysł mam, gdy najdzie mnie wena na opis ich gorącej relacji zamieszczę ją na tym blogu^^
Jeśli jakieś wątki w dotychczas opublikowanej historii nie dają wam spokoju i oczekujecie ich przybliżenia w 3. części to jest dobry moment, żeby o tym napisać :)

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Czekam z niecierpliwością na one-shoty! Myślę, że świetnie Ci pójdzie. Czekam szybko na kontynuację ;)

    OdpowiedzUsuń